Samsung Galaxy S25+ 5G 256GB Light Blue
Kód: MTOSSUS936050





Související produkty
Detailní popis produktu

Získej personalizovaná shrnutí v průběhu dne se zbrusu novou funkcí Now Brief. Po ranním probuzení můžeš zkontrolovat, jaké úkoly a schůzky tě čekají, zatímco večer si můžeš zpříjemnit připomenutím všech uplynulých událostí s uceleným přehledem denní aktivity.

Najdi, co vidíš nebo slyšíš se Circle to Search
Funkce Circle to Search with Google ti umožní rychle získat informace o tom, co zrovna vidíš na displeji telefonu. Jednoduše objekt prstem zakroužkuj – ať už půjde o obrázky, videa nebo text a ihned se objeví výsledky vyhledávání. Dokonce budeš moci najít i název v pozadí hrajícího songu – bez nutnosti otevírat další aplikace.

Vadí ti nežádoucí hluk na pozadí tvých videí? Vyzkoušej funkci Mazání zvuku, která zvuk dokonale vyladí úpravou úrovně hlasitosti různých složek, jako jsou hlas, hudební podkres, vítr a podobně.

Řešení Personal Data Engine citlivě kombinuje a zpracovává tvoje data a dokonce přináší personalizované návrhy, díky nimž budeš vždy vědět, kde jsou uchovávána. Navíc získáš účinné šifrování přímo v zařízení pomocí platformy Knox Vault, takže se ke tvým citlivým údajům žádná nepovolaná osoba nedostane.

Vytvářej dokonale vypadající záběry plné detailů se sadou nástrojů ProVisual Engine, podpořených vysoce výkonným procesorem. Tento systém pro zachycení, zobrazení a následnou úpravu pořízeného obsahu zajistí vždy profesionálně vypadající výsledky.

Pořizuj famózní záběry i po západu slunce s vylepšenou 10bitovou barevnou hloubkou v rámci standardu HDR. Pokročilý aplikační procesor se postará o precizní odstranění šumu, čehož výsledkem budou skvělá noční videa, která tvé sledující ohromí.

Se svým osobním fotografem v kapse získáš maximálně přirozená selfies. K těm přispěje Object-aware Engine, který se dokáže přizpůsobit různým úrovním okolního osvětlení. Ty tak budeš moci zachytit barvy kůže a okolní textury v odstínech přirozených pro lidské oko.

Přiveď své snímky k životu pomocí tebou upravených filtrů. Galaxy AI zanalyzuje tvoji oblíbenou fotku a vytvoří filtr zachycující podstatu scény. Filtry pak následně můžeš rovnou začít používat, nebo je dále podle nálady upravovat s nastavením jasu, sytosti barev a podobně.

Vytvářej akční sestřihy videí – stačí jednotlivé jejich části poskládat za sebe a stisknout tlačítko Automatický střih. Funkce AI posléze rozpozná klíčové aktivity v záběrech a sestříhá je do poutavých klipů, které můžeš snadno upravit do požadované délky.

Užij si parádní zážitky během gamingu i práce s náročnými aplikacemi zajištěné nejvýkonnějším čipsetem, vytvořeným telefonu přímo na míru. V porovnání s předchozím modelem Galaxy S24+ přináší o 45 % rychlejší procesor a o 68 % vyšší výkon NPU pohánějící funkce umělé inteligence, vylepšenou technologii Ray Tracing v reálném čase a optimalizaci pro API Vulkan. Díky tomu se veškerá akce na obrazovce bude odehrávat v mimořádné rychlosti a plynulosti.

Potěš svůj zrak pohledem na telefon přinášející vylepšenou obrazovou kvalitu funkce ProScaler. Zpracování pomocí algoritmů umělé inteligence se postará o zážitek ve vysokém rozlišení, aniž by bylo třeba manuálně upravovat nastavení dispeje.

Užij si dlouhou výdrž na jedno nabití. Baterie telefonu Galaxy 25+ pracuje s revoluční technologií mDNIe a důmyslnou softwarovou optimalizací, takže tě výlet k nabíječce nebude čekat ani po dlouhých filmových a seriálových maratonech.

Měj svůj telefon neustále u sebe a spolehni se na jeho výjimečnou odolnost. Tenký a zároveň pevný hliníkový rám Armor Aluminum, zesílené krycí sklo displeje Corning® Gorilla® Glass Victus® 2 a odolnost proti vlhkosti a prachu standardu IP68 poskytnou ideální platformu pro práci i zábavu v jakýchkoliv podmínkách.

Větší přehled, intuitivnější způsob ovládání
Rychlý a přehledný přístup ke všem notifikacím ti přinese panel Now Bar, aniž bys musel/a telefon odemykat. Vše si navíc budeš moci přizpůsobit tak, aby ti rozložení i nové roletky dokonale vyhovovaly. S jejich pomocí můžeš snadno přehrávat hudbu, sledovat aktivní aplikace a ještě mnohem víc.


Doplňkové parametry
Kategorie: | S25 Family |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
EAN: | 8806095857152 |
Hlavní fotoaparát: | 50 MP |
Kapacita baterie: | 4 900 mAh |
Hmotnost zařízení: | 190 g |
Materiál rámu: | Hliník |
Obnovovací frekvence: | 120 Hz |
Procesor: | Snapdragon 8 Elite for Galaxy |
Přední kamera: | 12 MP |
Rozlišení displeje: | WQHD+ |
Rychlost nabíjení: | 45 W |
Tele objektiv: | 10 MP |
Úhlopříčka displeje: | 6,7 |
Ultra širokoúhlý: | 12 MP |
Obsah balení: | Nabíjecí kabel USB-C / Uživatelský manuál |
Co je Samsung Care+ a jak funguje?
Samsung Care+ je balíček dodatečného pojištění pro váš smartphone, tablet nebo chytré hodinky Samsung Galaxy. Jde nad rámec běžné záruky společnosti Samsung a poskytuje rozšířenou ochranu.
Jak si mohu zakoupit službu Samsung Care+
Existuje několik způsobů, jak si zakoupit službu Samsung Care+, která chrání vaše zařízení Galaxy:
Při nákupu na webu obchod-samsung.cz si můžete zároveň zakoupit službu Samsung Care+.
Nejpozději do 60 dnů od zakoupení musíte navštivit značkovou prodejnu Samsung a sepsat pojistnou smlouvu.
Pokud nakupujete ve značkové prodejně Samsung, můžete si službu Samsung Care+ zakoupit při nákupu zařízení. Můžete si ji také dokoupit až do 60 dnů od nákupu.
Zakoupení služby Samsung Care+ při nákupu na webu obchod-samsung.cz:
1 Při nákupu přidejte u produktu do košíku Samsung Care+.
2 Dokončete nákup.
3 Při vyzvednutí objednávky na prodejně nebo po doručení zásilky se zastavte na značkové prodejně pro sepsání pojištění.
Jaké krytí poskytují různé balíčky nabízené společností Samsung?
Společnost Samsung nabízí přímo nebo prostřednictvím svého pojišťovacího partnera, společnosti Servify, tři typy pojištění: Samsung Warranty; Samsung Care+ Accidental Damage; a Samsung Care+ Accidental Damage and Theft.
Záruka Samsung (nabízená společností Samsung):
Porucha zařízení
Vzdálená diagnostika a nastavení
Opravy v den příjezdu
Kontrola stavu zařízení
Doživotní zákaznická podpora
Samsung Care+ Accidental Damage (nabízí společnost Servify):
Měsíční nebo jednorázové pojištění až na 24 měsíců.
Náhodné poškození kdekoliv na celém světě
Výměna baterie
Maximálně dvě pojistné události za každých 12 měsíců trvání pojištění (včetně neopravitelných případů)
Výměna pouze za nová zařízení
V případě výměny zařízení pojištění nekončí, pokračuje na nové zařízení
Samsung Care+ Accidental Damage and Theft (nabízí společnost Servify):
Měsíční nebo jednorázové pojistky až na 24 měsíců.
Náhodné poškození nebo krádež kdekoliv na celém světě
Výměna baterie
Maximálně dvě pojistné události za každých 12 měsíců trvání pojištění (včetně neopravitelných případů)
Výměna pouze za nová zařízení
V případě výměny zařízení pojištění pokračuje na nové zařízení
Vztahuje se pojištění na krádež a ztrátu?
Službu Samsung Care+ lze zakoupit tak, aby zahrnovala jak náhodné poškození, tak krádež. Za žádných okolností však není k dispozici pro krytí ztráty nebo kapesní krádeže.
Vaše pojistná smlouva Samsung Care+ nemůže být po zakoupení rozšířena o krytí krádeže.
Co je zahrnuto v náhodném poškození?
Náhodné poškození znamená, že zařízení nefunguje správně v důsledku události, která se stala náhodou. Může se jednat o pád zařízení nebo jeho polití tekutinou.
Pokud je vaše žádost o náhodné poškození přijata, společnost Servify rozhodne, zda schválí opravu, nebo zajistí výměnu.
Je kryto kosmetické poškození?
Služba Samsung Care+ se vztahuje na prasklé obrazovky. Nevztahuje se však na škrábance nebo promáčkliny.
Jaká je spoluúčast?
Spoluúčast u služby Samsung Care+ závisí na modelu zařízení a typu pojistné smlouvy. Spoluúčast musí být uhrazena před úspěšným vyřízením pojistné události.
Co se stane, pokud je můj smartphone nebo zařízení opraveno?
Pokud je třeba vaše zařízení vyměnit, bude vám dodáno náhradní zařízení s podmínkami:
Zbývající doba krytí vašeho balíčku Samsung Care+.
Zbývající doba dvouleté omezené záruky Samsung od původního pojištěného zařízení nebo s 90denní omezenou zárukou (podle toho, co je delší).
Pokud je nutné zařízení vyměnit, společnost Servify se pokusí nahradit jej zařízením stejné barvy, ale nemůže zaručit, že to bude vždy možné.
Společnost Servify nemůže zaručit výměnu zařízení z limitované nebo speciální edice.
Pokud vám společnost Servify nemůže poskytnout náhradní zařízení stejné značky a modelu, bude vám nabídnut výběr zařízení s podobnými specifikacemi.
Co když dosáhnu limitu pojistného plnění?
Když dosáhnete limitu pojistného plnění, vaše pojistná smlouva automaticky skončí a nebude vám náležet žádná náhrada.
Zákazníci platící měsíčně mohou uplatnit až 2 reklamace za 12 měsíců, maximálně 4 reklamace za 24 měsíců.
Zákazníci, kteří si zakoupí pojistku na 1 rok, mohou v tomto období uplatnit 2 pojistné události.
Zákazníci s dvouletou pojistnou smlouvou mají nárok na 2 pojistné události za každý rok.
Často kladené otázky
Na co všechno se služba Samsung Care+ vztahuje?
- Náhodná poškození jako například pády, polití nebo prasklý displej.
- Pojištění proti krádeži navíc, pokud jste si Care+ zakoupili v rámci jiného pojistného balíčku. V případě krádeže obdržíte kompenzaci za odcizená zařízení, včetně vloupání do domu či auta, násilného napadení a kapesních krádeží (z kapsy či nošené či přepravované tašky).
Pro více informací o ochraně a jejích výjimkách si přečtěte kompletní podmínky a zásady Samsung Care+.
Jaký je rozdíl mezi zárukou/reklamací a Samsung Care+?
Záruka a možnost reklamace se vztahují na poškození způsobená výrobní chybou, tedy že telefon přestal fungovat jakýchkoliv vnějších činitelů.
Samsung Care+ se vztahuje na náhodná poškození, jako je například prasklý displej. Máte nárok na dvě opravy za rok v certifikovaných Samsung obchodech s použitím originálních součástek. Záruka trvá i po případné opravě.
Záruka, právo na reklamaci a služba Samsung Care+ se nevztahují na:
- Krádež a ztrátu (pojištění proti krádeži je volitelné)
- Kosmetická poškození, která nemají vliv na funkčnost zařízení
- Hrubou nedbalost
- Běžná opotřebení
Jaká zařízení lze prostřednictvím služby Samsung Care+ pojistit?
Produkty u kterých je možné službu zakoupit mají na kartě produktu aktivní volbu pojištění Samsung Care+
Na jaké případy se služba pojištění Samsung Care+ nevztahuje?
Služba Samsung Care+ se nevztahuje na:
-Drobné poškození, které neovlivňuje funkčnost
-Ztrátu zařízení
-Odcizení, pokud nemáte pořízenou službu, která jej pokrývá
-Úmyslné poškození, či poškození vzniklé v důsledku nedostatečné péče o zařízení
Více informací o případech, na které se pojistná služba Samsung Care+ vztahuje či nevztahuje, zjistíte v úplném znění podmínek.
Od kdy je mé zařízení službou Samsung Care+ chráněno?
Ihned od prvního dne zakoupení služby Samsung Care+ (v souladu se smluvními podmínkami).
Kolik pojistných událostí je zárukou pokryto?
Službu Samsung Care+ můžete využít až dvakrát ročně (v rámci 12 po sobě jdoucích měsíců).
Jak pojistnou událost nahlásím?
Nejjednodušším způsobem, jak nahlásit pojistnou událost je přihlásit se na zákaznický portál: https://se.careplus.co
K tomu, abyste nám pomohli vyřídit vaši žádost co možná nejrychleji, mějte v době kontaktování po ruce připraveny pojistné podmínky a doklad o nákupu. V závislosti na jednotlivých případech může být vyžadována další dokumentace.
Od kdy jsou má zařízení Samsung Care+ chráněna?
V případě, že si zvolíte službu Samsung Care+, budou vámi pojištěná zařízení chráněna i v rámci mezinárodní přepravy. Pojistné krytí se vztahuje i na 60 dní vytrvalého cestování. Pokud se vám na cestách cokoliv stane, kompenzaci obdržíte v okamžiku, kdy se vrátíte zpět do země, v níž jste službu zakoupili.
Mohu službu převést na jinou osobu či zařízení?
Ne, službu Samsung Care+ nelze převést na jiné zařízení či uživatele.
Jaký je rozdíl mezi Samsung Care+ a standardní zárukou?
Oficiální záruka společnosti Samsung vaše zařízení ochrání před poškozením způsobeným mechanickou či elektrickou závadou. Pojistná služba Samsung Care+ naproti tomu kryje i škody způsobené náhodným poškozením či odcizením, pokud se na ně vámi pořízené pojištění vztahuje.
Jakým způsobem si lze službu Samsung Care+ pořídit?
Službu Samsung Care+ si lze zakoupit v okamžiku nákupu zařízení, při osobním vyzvednutí objednávky na značkové prodejně Samsung nebo v případě zaslání zboží na dobírku do je nutné se do 60 dní od nákupu zastavit na značkové prodejně Samsung.
Co to je IMEI či sériové číslo?
IMEI (International Mobile Equipment Identity) je unikátní identifikační číslo, které se používá k identifikaci zařízení v mobilní síti. Sériové číslo je unikátní číslo, používání k identifikaci výrobku či zboží. Tato čísla potřebujeme znát k tomu, abychom si byli jistí, že zárukou chráníme správná zařízení.
Kde mohu své číslo IMEI najít?
Zavolejte nám na *#06#
1. Otevřete si aplikaci ve svém mobilním telefonu či tabletu.
2. Na číselné klávesnici zadejte *#06# a potvrďte jako klasický telefonát.
3. Číslo IMEI vašeho zařízení se objeví na obrazovce.
4. Zadejte získané číslo IMEI do příslušného políčka.
Najděte číslo přes nabídku Nastavení
1. Otevřete nabídku Nastavení na svém telefonu či tabletu.
2. Vyberte položku "O telefonu" či "O tabletu".
3. Sjeďte dolů a najděte číslo pod označením "IMEI (slot 1)"
4. Stiskněte a držte pro zkopírování čísla IMEI.
5. Vložte číslo IMEI do příslušného políčka.
Jak zjistím sériové číslo svého telefonu?
1. Otevřete položku "Nastavení" na domovské obrazovce vašeho zařízení.
2. Dále vyberte volbu "O hodinkách"/"O zařízení".
3. Zobrazí se sériové číslo vašeho zařízení.
4. Zadejte získané sériové číslo do příslušného políčka.
Musím před nahlášením pojistné události určitou dobu čekat?
Ne, vaše pojištění j aktivní ihned po nákupu služby Samsung Care+. Pojistnou událost tak můžete nahlásit klidně hned první den po zaplacení, pokud se s vaším zařízením cokoliv stane.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.