A56
Zákaznická podpora:sbsoffice@setos.cz

Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 1TB TitanViolet

Kód: MTOSSUS928072
Akce 7 % studentská sleva
Značka: Samsung
8096 samsung galaxy s24 ultra 5g 1tb titanviolet
Loading...
44 499 Kč 36 776,03 Kč bez DPH
Vyprodáno
Pojištění Samsung Care+ ?
Položka byla vyprodána…

Mobilní telefon s 6,8" Quad HD+ Dynamic AMOLED 2X displejem (3088×1440 px,1-120Hz,HDR10+,až 2600 nitů) • 8jádr. pr. Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy • 12GB RAM • 1TB úložiště • čtveřice zadních fotoap. - 200MP (f/1,7)+12MP (f/2,2)+10MP (f/2,4)+50MP (f/3,4) • OIS • přední 12MP kamera (f/2,2) • S Pen • stereo reprod. • ultrazvuk. čt. otisků • 5G • Wi-Fi 7 • Bluetooth 5.3 • NFC • GPS • USB-C 3.2 • UWB • IP68 • 5 000mAh bat. se superrychlým i bezdrát. nab. • Android 14 • Samsung DeX • barva: fialová

Detailní informace

8 Značkových prodejen
8 Značkových prodejen
Kamenné prodejny na dosah
Studentské slevy
Studentské slevy
Slevy ISIC/ITIC
Galaxy konzultant
Galaxy konzultant
Odborné poradenství zdarma
Trade-In
Trade-In
Výkup zařízení s bonusem
Samsung Care+
Samsung Care+
Pojištění poškození a krádeže
Nastavení telefonu
Nastavení telefonu
Nastavení nového zařízení

Detailní popis produktu

 
 

KONSTRUKCE

Hmotnost (g) 233
Hloubka (mm) 8.9
Šířka (mm) 78.1
Výška (mm) 162.3
Typ telefonu Smartphone
Barva Černá
Zvýšená odolnost  IP68
Modelový rok 2024
Sériová řada Samsung Galaxy S
Modelová řada Samsung Galaxy S24 Ultra

FUNKCE

Bluetooth  Ano
Wi-Fi  Ano
GPS přijímač  Ano
Pro Seniory  Ne
Čtečka otisků prstů  Ano
NFC  Ano
Bluetooth verze 5.3
Rozpoznání obličeje Ano
Čtečka otisků prstů v displeji Ano
USB OTG  Ano
Další funkce repro AKG, Samsung DeX, S Pen

DISPLEJ

Velikost displeje (palců)  6.8
Rozlišení hlavního displeje (pix)  1440 x 3088
Technologie displeje  Quad HD+ Dynamic AMOLED 2x
Tvrzené sklo Ano
Poměr stran displeje 19,5:9
Obnovovací frekvence  120
Tvar výřezu v displeji Kruh

BATERIE

Kapacita baterie (mAh) 5000
Bezdrátové nabíjení  Ano
Uživatelsky vyměnitelná baterie Ne
Rychlé nabíjení Ano
Reverzní bezdrátové nabíjení Ano
Výkon rychlonabíjení (W) 45

KONEKTIVITA

3,5 mm Jack Ne
USB-C Ano
Micro USB Ne
Lightning port  Ne
USB OTG  Ano

BALENÍ

Hmotnost balení  0.384
Délka balení  18.10
Šířka balení  9.50
Výška balení  3.00

Operační systém

Verze operačního systému  Android 14
Operační systém  Android

Obecné

Hmotnost (g) 233
Barva Černá
Bluetooth  Ano
Wi-Fi  Ano
Hloubka (mm) 8.9
Šířka (mm) 78.1
Výška (mm) 162.3
Velikost displeje (palců)  6.8
Bluetooth verze 5.3
Česká lokalizace  Ano
Technologie displeje  Quad HD+ Dynamic AMOLED 2x
Procesor Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy
Velikost RAM (GB)  12
Verze operačního systému  Android 14

Slot pro karty

Dual SIM (2x SIM karta)  Ano
Typ SIM karty  Nano SIM + eSIM
eSIM Ano
Podpora paměťových karet Ne

Procesor a paměť

Podpora paměťových karet Ne
Vnitřní paměť (GB)  1024
Velikost RAM (GB)  12
Počet jader procesoru  8
Procesor Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy
Rychlost CPU  1x3.4+3x3.2+2x3+2x2.4GHz

Fotoaparát

Rozlišení zadního fotoaparátu (Mpx)  200
Přisvětlovací dioda  Ano
Rozlišení předního fotoaparátu (Mpx)  12
Stabilizace obrazu  Optická
Maximální rozlišení videa  8K
Počet objektivů zadního fotoaparátu 4
Optický zoom Ano
Počet objektivů předního fotoaparátu 1
Slow Motion videa Ano
Zaostřování Hybridní laserové ostření
Typ / Světelnost zadního fotoaparátu F/1.7
Světelnost předního fotoaparátu F/2.2
Frekvence snímků videa za sekundu 30sn/s
Rozlišení druhého zadního fotoaparátu (Mpx) 12
Typ / Světelnost druhého zadního fotoaparátu F/2.2
Rozlišení třetího zadního fotoaparátu (Mpx) 10
Typ / Světelnost třetího zadního fotoaparátu F/2.4
Rozlišení čtvrtého zadního fotoaparátu (Mpx) 50
Typ / Světelnost čtvrtého zadního fotoaparátu F/3.4

Data

3G  Ano
4G/LTE  Ano
5G Ano
GSM Ano

Obsah balení

Nabíjecí USB-C kabel • SIM nástroj • Úvodní příručka • ZL

Doplňkové parametry

Kategorie: Mobilní telefony
Záruka: 2 roky
Kapacita paměti: 1 TB
Velikost RAM: 12 GB
Hlavní fotoaparát: 200 MPx
Položka byla vyprodána…

Co je Samsung Care+ a jak funguje?

 

Samsung Care+ je balíček dodatečného pojištění pro váš smartphone, tablet nebo chytré hodinky Samsung Galaxy. Jde nad rámec běžné záruky společnosti Samsung a poskytuje rozšířenou ochranu.

 

Jak si mohu zakoupit službu Samsung Care+


Existuje několik způsobů, jak si zakoupit službu Samsung Care+, která chrání vaše zařízení Galaxy:

Při nákupu na webu obchod-samsung.cz si můžete zároveň zakoupit službu Samsung Care+.
Nejpozději do 60 dnů od zakoupení musíte navštivit značkovou prodejnu Samsung a sepsat pojistnou smlouvu.
Pokud nakupujete ve značkové prodejně Samsung, můžete si službu Samsung Care+ zakoupit při nákupu zařízení. Můžete si ji také dokoupit až do 60 dnů od nákupu.

Zakoupení služby Samsung Care+ při nákupu na webu obchod-samsung.cz:


1 Při nákupu přidejte u produktu do košíku Samsung Care+. 

2 Dokončete nákup. 

3 Při vyzvednutí objednávky na prodejně nebo po doručení zásilky se zastavte na značkové prodejně pro sepsání pojištění.

 

Jaké krytí poskytují různé balíčky nabízené společností Samsung?

 

Společnost Samsung nabízí přímo nebo prostřednictvím svého pojišťovacího partnera, společnosti Servify, tři typy pojištění: Samsung Warranty; Samsung Care+ Accidental Damage; a Samsung Care+ Accidental Damage and Theft.


Záruka Samsung (nabízená společností Samsung):

Porucha zařízení
Vzdálená diagnostika a nastavení
Opravy v den příjezdu
Kontrola stavu zařízení
Doživotní zákaznická podpora
 

Samsung Care+ Accidental Damage (nabízí společnost Servify):

Měsíční nebo jednorázové pojištění až na 24 měsíců.
Náhodné poškození kdekoliv na celém světě
Výměna baterie
Maximálně dvě pojistné události za každých 12 měsíců trvání pojištění (včetně neopravitelných případů)
Výměna pouze za nová zařízení
V případě výměny zařízení pojištění nekončí, pokračuje na nové zařízení
 

Samsung Care+ Accidental Damage and Theft (nabízí společnost Servify):

Měsíční nebo jednorázové pojistky až na 24 měsíců.
Náhodné poškození nebo krádež kdekoliv na celém světě
Výměna baterie
Maximálně dvě pojistné události za každých 12 měsíců trvání pojištění (včetně neopravitelných případů)
Výměna pouze za nová zařízení
V případě výměny zařízení pojištění pokračuje na nové zařízení

 

Vztahuje se pojištění na krádež a ztrátu?


Službu Samsung Care+ lze zakoupit tak, aby zahrnovala jak náhodné poškození, tak krádež. Za žádných okolností však není k dispozici pro krytí ztráty nebo kapesní krádeže.

Vaše pojistná smlouva Samsung Care+ nemůže být po zakoupení rozšířena o krytí krádeže.

 

Co je zahrnuto v náhodném poškození?


Náhodné poškození znamená, že zařízení nefunguje správně v důsledku události, která se stala náhodou. Může se jednat o pád zařízení nebo jeho polití tekutinou.

Pokud je vaše žádost o náhodné poškození přijata, společnost Servify rozhodne, zda schválí opravu, nebo zajistí výměnu.

 

Je kryto kosmetické poškození?


Služba Samsung Care+ se vztahuje na prasklé obrazovky. Nevztahuje se však na škrábance nebo promáčkliny.

 

Jaká je spoluúčast?


Spoluúčast u služby Samsung Care+ závisí na modelu zařízení a typu pojistné smlouvy. Spoluúčast musí být uhrazena před úspěšným vyřízením pojistné události.

 

Co se stane, pokud je můj smartphone nebo zařízení opraveno?


Pokud je třeba vaše zařízení vyměnit, bude vám dodáno náhradní zařízení s podmínkami:

Zbývající doba krytí vašeho balíčku Samsung Care+.
Zbývající doba dvouleté omezené záruky Samsung od původního pojištěného zařízení nebo s 90denní omezenou zárukou (podle toho, co je delší).

Pokud je nutné zařízení vyměnit, společnost Servify se pokusí nahradit jej zařízením stejné barvy, ale nemůže zaručit, že to bude vždy možné.

Společnost Servify nemůže zaručit výměnu zařízení z limitované nebo speciální edice.

Pokud vám společnost Servify nemůže poskytnout náhradní zařízení stejné značky a modelu, bude vám nabídnut výběr zařízení s podobnými specifikacemi.

 

Co když dosáhnu limitu pojistného plnění?


Když dosáhnete limitu pojistného plnění, vaše pojistná smlouva automaticky skončí a nebude vám náležet žádná náhrada.

Zákazníci platící měsíčně mohou uplatnit až 2 reklamace za 12 měsíců, maximálně 4 reklamace za 24 měsíců.

Zákazníci, kteří si zakoupí pojistku na 1 rok, mohou v tomto období uplatnit 2 pojistné události.

Zákazníci s dvouletou pojistnou smlouvou mají nárok na 2 pojistné události za každý rok.

 

Často kladené otázky

Na co všechno se služba Samsung Care+ vztahuje?
- Náhodná poškození jako například pády, polití nebo prasklý displej.

- Pojištění proti krádeži navíc, pokud jste si Care+ zakoupili v rámci jiného pojistného balíčku. V případě krádeže obdržíte kompenzaci za odcizená zařízení, včetně vloupání do domu či auta, násilného napadení a kapesních krádeží (z kapsy či nošené či přepravované tašky).

Pro více informací o ochraně a jejích výjimkách si přečtěte kompletní podmínky a zásady Samsung Care+.

Jaký je rozdíl mezi zárukou/reklamací a Samsung Care+?
Záruka a možnost reklamace se vztahují na poškození způsobená výrobní chybou, tedy že telefon přestal fungovat jakýchkoliv vnějších činitelů.

Samsung Care+ se vztahuje na náhodná poškození, jako je například prasklý displej. Máte nárok na dvě opravy za rok v certifikovaných Samsung obchodech s použitím originálních součástek. Záruka trvá i po případné opravě.

Záruka, právo na reklamaci a služba Samsung Care+ se nevztahují na:
- Krádež a ztrátu (pojištění proti krádeži je volitelné)
- Kosmetická poškození, která nemají vliv na funkčnost zařízení
- Hrubou nedbalost
- Běžná opotřebení

Jaká zařízení lze prostřednictvím služby Samsung Care+ pojistit?

Produkty u kterých je možné službu zakoupit mají na kartě produktu aktivní volbu pojištění Samsung Care+

Na jaké případy se služba pojištění Samsung Care+ nevztahuje?
Služba Samsung Care+ se nevztahuje na:

-Drobné poškození, které neovlivňuje funkčnost
-Ztrátu zařízení
-Odcizení, pokud nemáte pořízenou službu, která jej pokrývá
-Úmyslné poškození, či poškození vzniklé v důsledku nedostatečné péče o zařízení

Více informací o případech, na které se pojistná služba Samsung Care+ vztahuje či nevztahuje, zjistíte v úplném znění podmínek.

Od kdy je mé zařízení službou Samsung Care+ chráněno?
Ihned od prvního dne zakoupení služby Samsung Care+ (v souladu se smluvními podmínkami).

Kolik pojistných událostí je zárukou pokryto?
Službu Samsung Care+ můžete využít až dvakrát ročně (v rámci 12 po sobě jdoucích měsíců).

Jak pojistnou událost nahlásím?
Nejjednodušším způsobem, jak nahlásit pojistnou událost je přihlásit se na zákaznický portál: https://se.careplus.co
K tomu, abyste nám pomohli vyřídit vaši žádost co možná nejrychleji, mějte v době kontaktování po ruce připraveny pojistné podmínky a doklad o nákupu. V závislosti na jednotlivých případech může být vyžadována další dokumentace.

Od kdy jsou má zařízení Samsung Care+ chráněna?
V případě, že si zvolíte službu Samsung Care+, budou vámi pojištěná zařízení chráněna i v rámci mezinárodní přepravy. Pojistné krytí se vztahuje i na 60 dní vytrvalého cestování. Pokud se vám na cestách cokoliv stane, kompenzaci obdržíte v okamžiku, kdy se vrátíte zpět do země, v níž jste službu zakoupili.

Mohu službu převést na jinou osobu či zařízení?
Ne, službu Samsung Care+ nelze převést na jiné zařízení či uživatele.

Jaký je rozdíl mezi Samsung Care+ a standardní zárukou?
Oficiální záruka společnosti Samsung vaše zařízení ochrání před poškozením způsobeným mechanickou či elektrickou závadou. Pojistná služba Samsung Care+ naproti tomu kryje i škody způsobené náhodným poškozením či odcizením, pokud se na ně vámi pořízené pojištění vztahuje.

Jakým způsobem si lze službu Samsung Care+ pořídit?
Službu Samsung Care+ si lze zakoupit v okamžiku nákupu zařízení, při osobním vyzvednutí objednávky na značkové prodejně Samsung nebo v případě zaslání zboží na dobírku do je nutné se do 60 dní od nákupu zastavit na značkové prodejně Samsung.

Co to je IMEI či sériové číslo?
IMEI (International Mobile Equipment Identity) je unikátní identifikační číslo, které se používá k identifikaci zařízení v mobilní síti. Sériové číslo je unikátní číslo, používání k identifikaci výrobku či zboží. Tato čísla potřebujeme znát k tomu, abychom si byli jistí, že zárukou chráníme správná zařízení.

Kde mohu své číslo IMEI najít?
Zavolejte nám na *#06#
1. Otevřete si aplikaci ve svém mobilním telefonu či tabletu.
2. Na číselné klávesnici zadejte *#06# a potvrďte jako klasický telefonát.
3. Číslo IMEI vašeho zařízení se objeví na obrazovce.
4. Zadejte získané číslo IMEI do příslušného políčka.

Najděte číslo přes nabídku Nastavení
1. Otevřete nabídku Nastavení na svém telefonu či tabletu.
2. Vyberte položku "O telefonu" či "O tabletu".
3. Sjeďte dolů a najděte číslo pod označením "IMEI (slot 1)"
4. Stiskněte a držte pro zkopírování čísla IMEI.
5. Vložte číslo IMEI do příslušného políčka.

Jak zjistím sériové číslo svého telefonu?
1. Otevřete položku "Nastavení" na domovské obrazovce vašeho zařízení.
2. Dále vyberte volbu "O hodinkách"/"O zařízení".
3. Zobrazí se sériové číslo vašeho zařízení.
4. Zadejte získané sériové číslo do příslušného políčka.

Musím před nahlášením pojistné události určitou dobu čekat?
Ne, vaše pojištění j aktivní ihned po nákupu služby Samsung Care+. Pojistnou událost tak můžete nahlásit klidně hned první den po zaplacení, pokud se s vaším zařízením cokoliv stane.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: