Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 1TB TitanViolet
Kód: MTOSSUS928072





Související produkty
Detailní popis produktu
KONSTRUKCE
Hmotnost (g) | 233 |
Hloubka (mm) | 8.9 |
Šířka (mm) | 78.1 |
Výška (mm) | 162.3 |
Typ telefonu | Smartphone |
Barva | Černá |
Zvýšená odolnost | IP68 |
Modelový rok | 2024 |
Sériová řada | Samsung Galaxy S |
Modelová řada | Samsung Galaxy S24 Ultra |
FUNKCE
Bluetooth | Ano |
Wi-Fi | Ano |
GPS přijímač | Ano |
Pro Seniory | Ne |
Čtečka otisků prstů | Ano |
NFC | Ano |
Bluetooth verze | 5.3 |
Rozpoznání obličeje | Ano |
Čtečka otisků prstů v displeji | Ano |
USB OTG | Ano |
Další funkce | repro AKG, Samsung DeX, S Pen |
DISPLEJ
Velikost displeje (palců) | 6.8 |
Rozlišení hlavního displeje (pix) | 1440 x 3088 |
Technologie displeje | Quad HD+ Dynamic AMOLED 2x |
Tvrzené sklo | Ano |
Poměr stran displeje | 19,5:9 |
Obnovovací frekvence | 120 |
Tvar výřezu v displeji | Kruh |
BATERIE
Kapacita baterie (mAh) | 5000 |
Bezdrátové nabíjení | Ano |
Uživatelsky vyměnitelná baterie | Ne |
Rychlé nabíjení | Ano |
Reverzní bezdrátové nabíjení | Ano |
Výkon rychlonabíjení (W) | 45 |
KONEKTIVITA
3,5 mm Jack | Ne |
USB-C | Ano |
Micro USB | Ne |
Lightning port | Ne |
USB OTG | Ano |
BALENÍ
Hmotnost balení | 0.384 |
Délka balení | 18.10 |
Šířka balení | 9.50 |
Výška balení | 3.00 |
Operační systém
Verze operačního systému | Android 14 |
Operační systém | Android |
Obecné
Hmotnost (g) | 233 |
Barva | Černá |
Bluetooth | Ano |
Wi-Fi | Ano |
Hloubka (mm) | 8.9 |
Šířka (mm) | 78.1 |
Výška (mm) | 162.3 |
Velikost displeje (palců) | 6.8 |
Bluetooth verze | 5.3 |
Česká lokalizace | Ano |
Technologie displeje | Quad HD+ Dynamic AMOLED 2x |
Procesor | Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy |
Velikost RAM (GB) | 12 |
Verze operačního systému | Android 14 |
Slot pro karty
Dual SIM (2x SIM karta) | Ano |
Typ SIM karty | Nano SIM + eSIM |
eSIM | Ano |
Podpora paměťových karet | Ne |
Procesor a paměť
Podpora paměťových karet | Ne |
Vnitřní paměť (GB) | 1024 |
Velikost RAM (GB) | 12 |
Počet jader procesoru | 8 |
Procesor | Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy |
Rychlost CPU | 1x3.4+3x3.2+2x3+2x2.4GHz |
Fotoaparát
Rozlišení zadního fotoaparátu (Mpx) | 200 |
Přisvětlovací dioda | Ano |
Rozlišení předního fotoaparátu (Mpx) | 12 |
Stabilizace obrazu | Optická |
Maximální rozlišení videa | 8K |
Počet objektivů zadního fotoaparátu | 4 |
Optický zoom | Ano |
Počet objektivů předního fotoaparátu | 1 |
Slow Motion videa | Ano |
Zaostřování | Hybridní laserové ostření |
Typ / Světelnost zadního fotoaparátu | F/1.7 |
Světelnost předního fotoaparátu | F/2.2 |
Frekvence snímků videa za sekundu | 30sn/s |
Rozlišení druhého zadního fotoaparátu (Mpx) | 12 |
Typ / Světelnost druhého zadního fotoaparátu | F/2.2 |
Rozlišení třetího zadního fotoaparátu (Mpx) | 10 |
Typ / Světelnost třetího zadního fotoaparátu | F/2.4 |
Rozlišení čtvrtého zadního fotoaparátu (Mpx) | 50 |
Typ / Světelnost čtvrtého zadního fotoaparátu | F/3.4 |
Data
3G | Ano |
4G/LTE | Ano |
5G | Ano |
GSM | Ano |
Obsah balení
Nabíjecí USB-C kabel • SIM nástroj • Úvodní příručka • ZL |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Mobilní telefony |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Kapacita paměti: | 1 TB |
Velikost RAM: | 12 GB |
Hlavní fotoaparát: | 200 MPx |
Položka byla vyprodána… |
Co je Samsung Care+ a jak funguje?
Samsung Care+ je balíček dodatečného pojištění pro váš smartphone, tablet nebo chytré hodinky Samsung Galaxy. Jde nad rámec běžné záruky společnosti Samsung a poskytuje rozšířenou ochranu.
Jak si mohu zakoupit službu Samsung Care+
Existuje několik způsobů, jak si zakoupit službu Samsung Care+, která chrání vaše zařízení Galaxy:
Při nákupu na webu obchod-samsung.cz si můžete zároveň zakoupit službu Samsung Care+.
Nejpozději do 60 dnů od zakoupení musíte navštivit značkovou prodejnu Samsung a sepsat pojistnou smlouvu.
Pokud nakupujete ve značkové prodejně Samsung, můžete si službu Samsung Care+ zakoupit při nákupu zařízení. Můžete si ji také dokoupit až do 60 dnů od nákupu.
Zakoupení služby Samsung Care+ při nákupu na webu obchod-samsung.cz:
1 Při nákupu přidejte u produktu do košíku Samsung Care+.
2 Dokončete nákup.
3 Při vyzvednutí objednávky na prodejně nebo po doručení zásilky se zastavte na značkové prodejně pro sepsání pojištění.
Jaké krytí poskytují různé balíčky nabízené společností Samsung?
Společnost Samsung nabízí přímo nebo prostřednictvím svého pojišťovacího partnera, společnosti Servify, tři typy pojištění: Samsung Warranty; Samsung Care+ Accidental Damage; a Samsung Care+ Accidental Damage and Theft.
Záruka Samsung (nabízená společností Samsung):
Porucha zařízení
Vzdálená diagnostika a nastavení
Opravy v den příjezdu
Kontrola stavu zařízení
Doživotní zákaznická podpora
Samsung Care+ Accidental Damage (nabízí společnost Servify):
Měsíční nebo jednorázové pojištění až na 24 měsíců.
Náhodné poškození kdekoliv na celém světě
Výměna baterie
Maximálně dvě pojistné události za každých 12 měsíců trvání pojištění (včetně neopravitelných případů)
Výměna pouze za nová zařízení
V případě výměny zařízení pojištění nekončí, pokračuje na nové zařízení
Samsung Care+ Accidental Damage and Theft (nabízí společnost Servify):
Měsíční nebo jednorázové pojistky až na 24 měsíců.
Náhodné poškození nebo krádež kdekoliv na celém světě
Výměna baterie
Maximálně dvě pojistné události za každých 12 měsíců trvání pojištění (včetně neopravitelných případů)
Výměna pouze za nová zařízení
V případě výměny zařízení pojištění pokračuje na nové zařízení
Vztahuje se pojištění na krádež a ztrátu?
Službu Samsung Care+ lze zakoupit tak, aby zahrnovala jak náhodné poškození, tak krádež. Za žádných okolností však není k dispozici pro krytí ztráty nebo kapesní krádeže.
Vaše pojistná smlouva Samsung Care+ nemůže být po zakoupení rozšířena o krytí krádeže.
Co je zahrnuto v náhodném poškození?
Náhodné poškození znamená, že zařízení nefunguje správně v důsledku události, která se stala náhodou. Může se jednat o pád zařízení nebo jeho polití tekutinou.
Pokud je vaše žádost o náhodné poškození přijata, společnost Servify rozhodne, zda schválí opravu, nebo zajistí výměnu.
Je kryto kosmetické poškození?
Služba Samsung Care+ se vztahuje na prasklé obrazovky. Nevztahuje se však na škrábance nebo promáčkliny.
Jaká je spoluúčast?
Spoluúčast u služby Samsung Care+ závisí na modelu zařízení a typu pojistné smlouvy. Spoluúčast musí být uhrazena před úspěšným vyřízením pojistné události.
Co se stane, pokud je můj smartphone nebo zařízení opraveno?
Pokud je třeba vaše zařízení vyměnit, bude vám dodáno náhradní zařízení s podmínkami:
Zbývající doba krytí vašeho balíčku Samsung Care+.
Zbývající doba dvouleté omezené záruky Samsung od původního pojištěného zařízení nebo s 90denní omezenou zárukou (podle toho, co je delší).
Pokud je nutné zařízení vyměnit, společnost Servify se pokusí nahradit jej zařízením stejné barvy, ale nemůže zaručit, že to bude vždy možné.
Společnost Servify nemůže zaručit výměnu zařízení z limitované nebo speciální edice.
Pokud vám společnost Servify nemůže poskytnout náhradní zařízení stejné značky a modelu, bude vám nabídnut výběr zařízení s podobnými specifikacemi.
Co když dosáhnu limitu pojistného plnění?
Když dosáhnete limitu pojistného plnění, vaše pojistná smlouva automaticky skončí a nebude vám náležet žádná náhrada.
Zákazníci platící měsíčně mohou uplatnit až 2 reklamace za 12 měsíců, maximálně 4 reklamace za 24 měsíců.
Zákazníci, kteří si zakoupí pojistku na 1 rok, mohou v tomto období uplatnit 2 pojistné události.
Zákazníci s dvouletou pojistnou smlouvou mají nárok na 2 pojistné události za každý rok.
Často kladené otázky
Na co všechno se služba Samsung Care+ vztahuje?
- Náhodná poškození jako například pády, polití nebo prasklý displej.
- Pojištění proti krádeži navíc, pokud jste si Care+ zakoupili v rámci jiného pojistného balíčku. V případě krádeže obdržíte kompenzaci za odcizená zařízení, včetně vloupání do domu či auta, násilného napadení a kapesních krádeží (z kapsy či nošené či přepravované tašky).
Pro více informací o ochraně a jejích výjimkách si přečtěte kompletní podmínky a zásady Samsung Care+.
Jaký je rozdíl mezi zárukou/reklamací a Samsung Care+?
Záruka a možnost reklamace se vztahují na poškození způsobená výrobní chybou, tedy že telefon přestal fungovat jakýchkoliv vnějších činitelů.
Samsung Care+ se vztahuje na náhodná poškození, jako je například prasklý displej. Máte nárok na dvě opravy za rok v certifikovaných Samsung obchodech s použitím originálních součástek. Záruka trvá i po případné opravě.
Záruka, právo na reklamaci a služba Samsung Care+ se nevztahují na:
- Krádež a ztrátu (pojištění proti krádeži je volitelné)
- Kosmetická poškození, která nemají vliv na funkčnost zařízení
- Hrubou nedbalost
- Běžná opotřebení
Jaká zařízení lze prostřednictvím služby Samsung Care+ pojistit?
Produkty u kterých je možné službu zakoupit mají na kartě produktu aktivní volbu pojištění Samsung Care+
Na jaké případy se služba pojištění Samsung Care+ nevztahuje?
Služba Samsung Care+ se nevztahuje na:
-Drobné poškození, které neovlivňuje funkčnost
-Ztrátu zařízení
-Odcizení, pokud nemáte pořízenou službu, která jej pokrývá
-Úmyslné poškození, či poškození vzniklé v důsledku nedostatečné péče o zařízení
Více informací o případech, na které se pojistná služba Samsung Care+ vztahuje či nevztahuje, zjistíte v úplném znění podmínek.
Od kdy je mé zařízení službou Samsung Care+ chráněno?
Ihned od prvního dne zakoupení služby Samsung Care+ (v souladu se smluvními podmínkami).
Kolik pojistných událostí je zárukou pokryto?
Službu Samsung Care+ můžete využít až dvakrát ročně (v rámci 12 po sobě jdoucích měsíců).
Jak pojistnou událost nahlásím?
Nejjednodušším způsobem, jak nahlásit pojistnou událost je přihlásit se na zákaznický portál: https://se.careplus.co
K tomu, abyste nám pomohli vyřídit vaši žádost co možná nejrychleji, mějte v době kontaktování po ruce připraveny pojistné podmínky a doklad o nákupu. V závislosti na jednotlivých případech může být vyžadována další dokumentace.
Od kdy jsou má zařízení Samsung Care+ chráněna?
V případě, že si zvolíte službu Samsung Care+, budou vámi pojištěná zařízení chráněna i v rámci mezinárodní přepravy. Pojistné krytí se vztahuje i na 60 dní vytrvalého cestování. Pokud se vám na cestách cokoliv stane, kompenzaci obdržíte v okamžiku, kdy se vrátíte zpět do země, v níž jste službu zakoupili.
Mohu službu převést na jinou osobu či zařízení?
Ne, službu Samsung Care+ nelze převést na jiné zařízení či uživatele.
Jaký je rozdíl mezi Samsung Care+ a standardní zárukou?
Oficiální záruka společnosti Samsung vaše zařízení ochrání před poškozením způsobeným mechanickou či elektrickou závadou. Pojistná služba Samsung Care+ naproti tomu kryje i škody způsobené náhodným poškozením či odcizením, pokud se na ně vámi pořízené pojištění vztahuje.
Jakým způsobem si lze službu Samsung Care+ pořídit?
Službu Samsung Care+ si lze zakoupit v okamžiku nákupu zařízení, při osobním vyzvednutí objednávky na značkové prodejně Samsung nebo v případě zaslání zboží na dobírku do je nutné se do 60 dní od nákupu zastavit na značkové prodejně Samsung.
Co to je IMEI či sériové číslo?
IMEI (International Mobile Equipment Identity) je unikátní identifikační číslo, které se používá k identifikaci zařízení v mobilní síti. Sériové číslo je unikátní číslo, používání k identifikaci výrobku či zboží. Tato čísla potřebujeme znát k tomu, abychom si byli jistí, že zárukou chráníme správná zařízení.
Kde mohu své číslo IMEI najít?
Zavolejte nám na *#06#
1. Otevřete si aplikaci ve svém mobilním telefonu či tabletu.
2. Na číselné klávesnici zadejte *#06# a potvrďte jako klasický telefonát.
3. Číslo IMEI vašeho zařízení se objeví na obrazovce.
4. Zadejte získané číslo IMEI do příslušného políčka.
Najděte číslo přes nabídku Nastavení
1. Otevřete nabídku Nastavení na svém telefonu či tabletu.
2. Vyberte položku "O telefonu" či "O tabletu".
3. Sjeďte dolů a najděte číslo pod označením "IMEI (slot 1)"
4. Stiskněte a držte pro zkopírování čísla IMEI.
5. Vložte číslo IMEI do příslušného políčka.
Jak zjistím sériové číslo svého telefonu?
1. Otevřete položku "Nastavení" na domovské obrazovce vašeho zařízení.
2. Dále vyberte volbu "O hodinkách"/"O zařízení".
3. Zobrazí se sériové číslo vašeho zařízení.
4. Zadejte získané sériové číslo do příslušného políčka.
Musím před nahlášením pojistné události určitou dobu čekat?
Ne, vaše pojištění j aktivní ihned po nákupu služby Samsung Care+. Pojistnou událost tak můžete nahlásit klidně hned první den po zaplacení, pokud se s vaším zařízením cokoliv stane.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.